Jakie zagadnienia obejmuje porada prawna podatkowa?

Porada Prawna Podatkowa może obejmować wszelkie zagadnienia związane z:

• prawem podatkowym,
  • VAT,
  • PIT i CIT,
  • kontrolą podatkową,
  • postępowaniami podatkowymi,
  • optymalizacją podatkową,
  • porada może dotyczyć sprawy/spraw podatkowych na każdym etapie.

W jakiej formie zostanie udzielona porada?

Kupując online kupujesz poradę prawną w formie ustnej, której udzieli ci adwokat. Porada będzie udzielona w jednej z naszych kancelarii w umówionym wspólnie terminie. Niniejsza porada nie jest poradą online i nie będzie udzielona na odległość za pośrednictwem maila lub telefonu. Jeżeli chcesz uzyskać poradę online zobacz – LINK do produktu porada prawna na odległość/online

Ile trwa porada prawna?

Porada prawna to maksymalnie 2 godziny czasu poświęconego na analizę dokumentów i spotkanie. Z naszego doświadczenia wynika, że taki czas wystarczy zwykle na omówienie wszelkich kwestii prawnych, zadanie i uzyskanie odpowiedzi na większość pytań.

Co zyskujesz?

Kupując poradę prawną online:

• wygodnie wybierasz termin porady,
  • masz możliwość przesłania dokumentów przed spotkaniem, samo spotkanie jest wtedy bardziej merytoryczne i rzeczowe,
  • zlecając nam prowadzenie sprawy oszczędzasz bo koszt porady pomniejsza honorarium za prowadzenie sprawy.

Jak przygotować się do porady prawnej?

Przed przyjściem na umówione spotkanie dokładnie przemyśl jakie dokumenty mogą być potrzebne oraz jakie okoliczności powinno się sprawdzić tak aby adwokat miał jak najwięcej informacji o sprawie. Jeżeli Twoja sprawa jest już w sądzie możesz uzyskać kserokopie akt i przynieść na spotkanie do kancelarii.

Płatności/Faktury

Cena porady zawiera 23% podatek VAT obowiązujący w chwili zakupu. Po otrzymaniu wpłaty kancelaria wystawi rachunek lub fakturę zgodnie z życzeniem klienta. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę kupując poradę prawną uzupełnił właściwe pola.

Porada prawna jest często początkiem współpracy z kancelarią. Jeżeli zlecisz nam swoją sprawę koszt porady zostanie zaliczony na poczet naszego przyszłego honorarium.

Odstąpienie od umowy

W ciągu 14 dni od zakupu, lecz nie później niż po uzyskaniu porady prawnej, masz możliwość odstąpienia od zawartej online umowy. Wystarczy, że prześlesz nam drogą mailową swoje oświadczenie o odstąpieniu wraz z numerem zamówienia.

Regulamin

Przed zakupem prosimy zapoznać się z regulaminem świadczenia usług przez naszą kancelarię, a w szczególności z regulaminem zakupów online na stronach zakiewicz-adwokaci.pl

zwiń rozwiń